Toscana Axel opende haar deuren op 26 juni jongstleden en heeft in 5 maanden tijd 1000e online bestellingen ontvangen. De online bestellingen worden bij binnenkomst direct in de kassa opgenomen, administratief verwerkt en automatisch in bon formaat afgedrukt. Dit is mogelijk door de koppeling met het kassasysteem Posbank, geleverd door Carian Horecakassa. Hierdoor hoeven de medewerkers van Toscana geen computer (lees: e-mailaccount) meer in de gaten houden.
Hierdoor is er geen ‘achteraf administratie’ meer aan het eind van de werkdag.
Zo zijn er nog veel meer voordelen:
- Klantengegevens zoals deze door de bestelsite met de bestelling wordt meegestuurd, wordt in de klantendatabase van de kassa vastgelegd. Hierdoor is het bijvoorbeeld mogelijk om voor nieuwe klanten een eenmalige korting te verzorgen.
- Zodra de prijzen in de kassa worden aangepast, worden deze ook direct in de webshop gewijzigd.
- Door de centrale administratie zijn rapportages veel preciezer. Zo kunt u bijvoorbeeld de meest verkochte, of juiste de minst verkochten producten bekijken en zo nodig daar uw aanbod op aanpassen.
Meer informatie? Neemt u vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen u graag.
Comments are closed.